|
Post by CC on Jan 8, 2021 19:30:19 GMT
Genom att vara väldigt nedsättande på s k "internet". Han möter motstånd av hizbolladledare och riktiga mördare, så han har lite motstånd för pallplats, men bra jobbat
Simon Lindberg, som rapporteras som sveriges hopp av Expressen och utsetts av en hop hispiga personer som ingen hört talas om tidigare.
Journalissen är Daniel Olsson, som liksom övriga heller ingen har hört talas om tidigare.
Nu går vi hopp om att antingen den hispiga juryn bättrar hans ranking eller att medaljhoppet lyckas säga något riktigt elakt till en äkta person, eller något, tyska laget ligger före med ett antal mord, och där finns en rysk facist, som inte spottar i glaset.
För dem som är lite tröga i upptagningen skall jag göra om tricket lite långsammare.
Här är en lista på 4 namn i nu nämnd ordning:
Hitler, Digerdöden, Cancer och Ringaren.
Den enda organisationen med direkt svensk anknytning (runtdummande) är Ringaren. Om jag hade haft vänner och sympatisörer på Expressen hade de kunnat intervjua mig som expett, eller bara rapportera att ringaren är den fjärde farligaste personen i universum. Det är inte svårare att vara expett och journaliss än så. Ringaren har det ändå lättare, utan att klappra lite lätt med tänder och tangentbord är han nu fjärde farligast i universum inklusive parallellvärldar.
Allt jag fick ut av det är att jag blev expett på ytterligare ett område.
|
|
|
Post by Gutta Perka on Jan 8, 2021 19:59:28 GMT
|
|
|
Post by CC on Jan 8, 2021 23:58:47 GMT
på plats 21, en ung och pigg ringare, som ligger i hårdträning på det sk "internetet".
|
|
|
Post by Gutta Perka on Jan 9, 2021 0:02:18 GMT
Är Du nykter?
|
|
|
Post by CC on Jan 9, 2021 7:23:01 GMT
Ringaren vaken och i träning för guldplats som universums farligaste person.
|
|
|
Post by Gutta Perka on Jan 9, 2021 7:24:47 GMT
Trodde väl det!
|
|
|
Post by CC on Jan 10, 2021 6:47:26 GMT
Eftesom ringaren redan är känd medlöpare enligt IRC, internationella ringar collen så kan vi ta nästa ämne här:
Det e-mailas i bakgrunden, mer än vad man tror. Så apple och twitter koordinerar. "Fri företagsamhet" säger den listade medlöparen och fjärde farligaste personen i världsrymden.
Det e-mailas från kansliet och det det mailas mellan google och facebook och de kommer överens och som i alla sociala sammanhang så kommer man överens för att man vill vara med i gänget, för att man ser fördelar och för att man ser sociala bestraffningar om man gör det/inte gör det. Men är det verkligen kommunism att inte gå kinas ärenden och fri företagsamhet att göra det? Eller är det förräderi? När det leder till att utstraffade knarkare kan skaffa sig goda inkomster, dementa gubbar kan bli president från sin källare och plundring slutar i Portland, kanske, respektive börjar straffas riktigt ordentligt för MAGA demonstranter som stormade något regeringsbygge och lät sig skjutas till döds? Så mycket våld och oönskade åsikter som kommer att undvikas om man bara gör som de där kinesköpen säger. Ingen vill ha ett nytt tianmen square som vet hur mycket diesel pansarfordon drar.
|
|
|
Post by CC on Jan 11, 2021 7:53:30 GMT
Det är fri företagsamhet när 4-5 organisationer som alla drivits upp i samarbete med CIA över dagen beslutar sig över att någon kanske inte bör höras eller nämnas längre enligt en av sveriges största förespråkare för den sorten fri företagsamhet och fjärde största hotet mot mänskligheten enligt expetter, som i stort sett legitimerats av expressen, om de haft några vänner där.
Jag hävdar inte att ringaren är dum. Han har bara inget behov av att tänka när dels fladdermössen kring taklampan gör det åt honom, han dels bara kan föra vidare vad han hört på SVT.
Som expert i mycket assymetrisk krigföring så förstår jag också experterna på assymetrisk krigföring väl. Demokratin går att köpa och manipulera med en handful personer, om man gör det strategiskt. Förra året var det bara ett avtal om hur mycket frihet medborgarna skulle få lov att behålla när den var klar. I år är det en fråga om hur mycket existens vi skall få lov att behålla när den är klar. Där finns en massa proportionella svar på den.
|
|
|
Post by Gutta Perka on Jan 11, 2021 13:03:39 GMT
Lätt att Trumpister får hängläpp efter sådan statsterrorism.
Hoppas Joe Spaharris kan lugna honom och ge honom frid.
|
|